Friday, June 11, 2010


The Magic Touch: How to make $100,000 per year as a Massage Therapist; simple and effective business, marketing, and ethics education for a successful career in Massage Therapy Seorang gadis yang menjadi tukang urut dan pada masa sama menawarkan khidmat seks kepada pelanggan mampu menjana pendapatan mencecah RM1,200 sehari.

Ini terbukti apabila empat wanita warga asing yang bekerja sebagai tukang urut di sebuah pusat refleksologi di Taman Tun Dr Ismail (TTDI) di sini, yang turut menawarkan khidmat urutan ‘Body to Body’ atau B2B kepada pelanggan dengan harga RM150 sekali perkhidmatan ditahan selepas pusat itu diserbu malam kelmarin.

Serbuan kira-kira jam 11 malam itu dibuat sepasukan anggota dan pegawai dari Bahagian Perjudian, Kongsi Gelap dan Maksiat (D7) Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur (IPKKL) sebaik menerima maklumat awam.

Pegawai Turus D7 IPKKL, Deputi Superintendan Razali Abu Samah, berkata hasil serbuan itu, empat wanita warga asing iaitu tiga warga Thailand dan seorang warga China ditahan kerana didapati menyalahgunakan pas lawatan sosial dengan bekerja di negara ini.

Beliau berkata, semua mereka dipercayai mengurut pelanggan dengan berbogel.

“Ketika mengurut, mereka akan menawarkan perkhidmatan sampingan seperti seks oral dengan caj sehingga RM100 untuk sekali perkhidmatan sebagai caj tambahan,” katanya.

Difahamkan, seorang tukang urut itu mampu memberi perkhidmatan kepada lebih 10 lelaki dalam sehari.

Sementara itu, dalam serbuan kedua di sebuah premis lain yang terletak tidak jauh dari lokasi pertama, empat wanita warga asing ditahan kerana disyaki menjalankan kegiatan tidak bermoral.

Difahamkan, dua daripada wanita terbabit sanggup menggadai nyawa dengan terjun dari tingkap untuk ke premis sebelah sebelum ditahan.

“Hasil pemeriksaan, semua wanita terbabit yang juga warga Thailand berusia 20-an mengaku menjalankan kegiatan tidak bermoral dengan melakukan urutan batin dengan kadar RM150 untuk sekali perkhidmatan.

“Mereka juga mendakwa mula bekerja dari jam 11 pagi hingga 11 malam pada setiap hari,” katanya. 
Kalau nak cari `duit haram' memang senang.
 

0 comments:

Popular Posts

Ads

Penafian ( Disclaimer )

Laporan percuma yang pasti mengubah hidup anda dan bakal membebaskan anda dari terus menjadi 'HAMBA DUIT'!.
Jemput DOWNLOAD PERCUMA