Google
 

Follower

27, 668 calon PMR dapat gred A semua mata pelajaran


Liza ingin mengucapkan tahniah untuk adik- adik kita yang telah berjaya mendapat Gred A semua mata pelajaran. Kepada yang kurang berjaya jangan terlalu berdukacita usaha - usaha lagi untuk mencapai kejayaan di SPM nanti.



Liza : Tahniah Hafizah !!! semoga kejayaan adik menjadi peransang kepada adik-adik yang lain...

To subscribe click here
To visit click http://cybercafe2u.blogspot.com
To Exchange Link email lizeii@yahoo.com
To view more HERE
hereView The Top Rated Video Here

Berita Penuh..

2Seramai 7,668 pelajar atau 5.9 peratus daripada 469,401 calon peperiksaan Penilaian Menengah Rendah (PMR) tahun ini mendapat Gred A dalam semua mata pelajaran yang diambil berbanding 4.5 peratus tahun lepas dan 4.9 peratus pada 2005.

Ketua Pengarah Pelajaran Datuk Alimuddin Mohd Dom yang mengumumkan analisis keputusan PMR itu hari ini berkata ini menunjukkan bahawa sistem pendidikan kebangsaan telah berjaya melahirkan semakin ramai murid cemerlang.

"Ini selaras dengan hasrat kerajaan untuk melahirkan lebih ramai modal insan kelas pertama melalui pendidikan," katanya.

Alimuddin berkata terdapat 559 calon yang mendapat Gred E iaitu belum menguasai tahap pencapaian minimum semua mata pelajaran berbanding 524 pada 2006 dan 569 pada 2005.

"Angka tersebut jika dibandingkan dengan jumlah calon yang cemerlang adalah sangat kecil," katanya.

Dalam kalangan calon istimewa terdiri pelajar kurang upaya, seramai lima orang daripada 968 calon mendapat Gred A dan 23 orang mendapat Gred E.


Alimuddin berkata bahawa purata penguasaan murid dalam kemahiran berbahasa pada Gred A, B, C dan D ialah 83.1 peratus berbanding 82.3 tahun 2006 dan 83.5 peratus 2005.

"Purata pencapaian murid yang mencapai kemahiran bahasa pada Gred A ialah 21.0 peratus berbanding 19.5 tahun 2006 dan 20.1 peratus pada 2005," katanya.

Alimuddin berkata penguasaan kemahiran berbahasa murid PMR tahun ini adalah stabil berbanding dua tahun sebelumnya.

Bagi kemahiran Matematik, peratusan murid yang mendapat Gred A,B, C dan D meningkat dengan ketara iaitu kepada 87 peratus daripada 82.8 peratus pada 2006. manakala murid yang mendapat Gred E turun kepada 13 peratus berbanding 17.2 tahun 2006.

"Daripada segi kualiti, peratusan murid yang mendapat Gred A juga tinggi iatu 25.5 peratus berbanding 22.3 peratus pada 2006," kata Alimuddin.

Peratusan murid yang menguasai kemahiran saintifik dalam PMR adalah stabil pada 89.1 peratus berbanding 90.2 peratus 2006 manakala yang mencapai gred A adalah 17 peratus berbanding 16 peratus tahun sebelumnya.

Murid yang mendapat gred E adalah 10.9 peratus berbanding 9.8 peratus pada 2006.

Alimuddin berkata ini menunjukkan bahawa pengajaran dan pembelajaran Sains dan Matematik dalam bahasa Inggeris bukan sahaja tidak menjejaskan penguasaan murid dalam mata pelajaran Matematik dan Sains dalam peperiksaan PMR, malahan berfaedah kepada mereka.

Mengenai pencapai antara calon bandar dan luar bandar dalam mata pelajaran Matematik dan Sains, Alimuddin berkata walaupun pada keseluruhannya masih terdapat perbezaan tetapi jurangnya semakin rapat terutama bagi mata pelajaran Matematik.

Katanya pada 2007, pencapaian calon bandar ialah 88.2 peratus berbanding 84.5 peratus 2006 manakala pencapaian pelajar luar bandar ialah 84.5 peratus pada 2007 berbanding 79.2 2006.

Bagi mata pelajaran Sains, katanya, data menunjukkan tiada perbezaan ketara antara murid bandar dan luar bandar.

Pada 2007, calon bandar mencapai lulusan 89.4 peratus manakala luar bandar mencatat 88.2 peratus. - Bernama



Kejadian di ` 5 Star Hotel'


5 Star Hotel - The funniest bloopers are right here




Liza : Baik guna `barang sendiri'

Terima Kasih Diatas Perhatian Anda

To subscribe click here
To visit click http://cybercafe2u.blogspot.com
To Exchange Link email lizeii@yahoo.com
To view more HERE
hereView The Top Rated Video Here

Selamat Menyambut Adil Adha 2007



Liza : Selamat menyambut hri rya adil adha!!!!!
mari lah kita bertakbir ..

Terima Kasih Diatas Perhatian Anda
To subscribe click here
To visit click http://cybercafe2u.blogspot.com
To Exchange Link email lizeii@yahoo.com
To view more HERE
hereView The Top Rated Video Here

Anwar Ibrahim Ditangkap ???




Betul ker ?? dalam Utusan Malaysia tak cakap pun tapi dalam berita AFP dan Berita Hindu (dari India) adalah pulak ??Sila baca dibawah ini,

KUALA LUMPUR (AFP) — Malaysian authorities Tuesday detained opposition figure Anwar Ibrahim at the capital's airport and arrested at least 20 protesters who defied a ban on handing a petition to parliament.

The incidents were the latest moves in a government crackdown on its critics who have organised a series of street demonstrations that have drawn tens of thousands and sent shockwaves through the nation.

Prime Minister Abdullah Ahmad Badawi said Monday he was willing to sacrifice public freedom to maintain national security, justifying the arrests of dozens of people on charges including attempted murder and sedition.

Anwar, the former deputy premier who became a vocal government critic after being sacked and jailed in 1998, said he was held for an hour on his return from a trip to Turkey and told he was on a "suspect list".

"Under the guise of preserving public safety, in the last three days the authorities have increased their repressive tactics against Malaysian citizens and arrested key opposition figures and civil rights leaders," he said.

"These repressive tactics are a sign that Prime Minister Abdullah Badawi's leadership of Malaysia has run its course."

An immigration spokesman told AFP he had no knowledge of Anwar's detention at the international airport, but that names for the blacklist are usually provided by police.

Keadilan officials said however that the move was linked to Anwar's involvement in the Bersih electoral reform movement which staged a mass rally last November as well as Tuesday's petition protest.

More than 400 police surrounded the parliament to block electoral reform campaigners who were forced to march there on foot after all roads leading to the building were closed off, causing traffic chaos in Kuala Lumpur.

Police said 20 people had been arrested, including several members of Anwar's Keadilan party and the hardline Islamic party PAS, while Keadilan said 25 were detained including a 13-year-old boy, although nine were later freed.

"We did not want the crowd size to get big," assistant police commissioner Sofian Yasin told AFP. "We detained the protestors as their arrived so that there would be no scuffles and clashes and no one would get hurt."

Trees lining the streets were posted with copies of a court order obtained by police that banned the campaigners from parliament.

The petition against a proposed constitutional amendment was eventually given to opposition members of parliament to be passed to the speaker.

It urged lawmakers to reject the proposal that would extend the retirement age for Election Commission officers, likely allowing current chairman Abdul Rashid Abdul Rahman to stay in the role during polls expected next year.

"Abdul Rashid, whose service is continuously marred with recurring electoral frauds and manipulations, is not fit for the job and must go immediately," it said.

Cabinet minister Nazri Aziz, who is in charge of justice issues, defended the police action.

"They want to come and demonstrate today's amendment to the constitution. So they want to come in big numbers. We will not allow that," he told reporters at parliament.

"We have taken action against them and we are using the court system to prosecute these people."

Last month, nearly 30,000 demonstrators calling for free and fair elections massed in the capital in a protest led by an alliance of opposition parties and civil society groups.

A week later, at least 8,000 ethnic Indians protested alleged discrimination by Muslim Malays who dominate the population.

Police dispersed the crowds with tear gas and water cannons and arrested scores of demonstrators.

Liza : Diorang dah `start' dah...

10 Fadhilat .....


Assalamualaikum...Disini ada email dari sahabat liza yang ingin liza kongsikan dengan anda semua

Memang sedap air nie. Sedap giler! korunk pun mesti ade yg suke
air nie.

Sama ada korunk tau atau x, sebenarnya air coke nie ade 10
'kebaikan' yg x disangka-sangka. Aku dpt bende nie dari emel yg member aku bagi.


Ini adalah ibu pejabat coca-cola di Atlanta

Ape lagi!!

" Fakta seperti yang tersenarai dibawah adalah kajian santifik yang
dibuat oleh ahli sains kesihatan/sosial di USA dan Britain serta laporan dari
seluruh dunia mengenai minuman ringan Coke : Coca Cola.

Di dalam kebanyakan negeri di US, kereta peronda lebuhraya akan
dimuatkan 2 gallon Coke untuk menghilangkan kesan darah di jalanraya apabila berlaku
kemalangan. Cam pasukan SMART dan bomba kita tu, Harzadous Team. Cuba
tanya Plus Ronda atau Polis Lebuhraya, adakah mereka guna?

Anda di rumah diharap dapat mencuba kajian ini :

1. Masukkan tulang dalam satu mangkuk yang diisi Coke, ia akan hancur
atau hilang sama sekali dalam masa 2 hari. Elok untuk yang berniaga sup
tulang!

2. Untuk mencuci tandas : Masukkan setin air Coke dalam tandas dan
biarkan selama 1 jam dan kemudian 'flush'. Kesan kotoran/hampas akan hilang dari
tindakan 'citric asid' yang berada dalam Coke. Satu bahan gantian untuk
mencuci kalau sabun dah habis! Rasa-rasa buat sabun badan boleh tak?

3. Untuk menghilangkan kesan karat dari bumper kereta jenis chrome : Lap
bumper dengan aluminium foil yang dicelup dengan Coke. Kesannya karat
hilang!

4. Untuk menghilangkan kesan 'corrosion' atau hakisan pada skru/nat
bateri kereta : Tuang saja setin Coke pasti kesan hakisan hilang serta merta.

5. Untuk melonggarkan skru yang berkarat dan ketat : Sekali lagi tuang
setin Coke, skru tersebut pasti longgar dan boleh dibuka.

6. Untuk menghilangkan kesan minyak/lekit dari pakaian : Tambahkan setin
Coke dalam mesin basuh bersama sabun pencuci dan basuh macam biasa.
Kesan minyak tu pasti hilang. Kemudian bolehlah minum air basuhan tadi
berperisa
coke.

7. Cermin kereta anda berdebu/kotor/melekit ? Celup tuala dengan Coke
danlap.Pasti bersih. Tak payah guna tin sembur cuci cermin cam jual di
Dah la tu kerana ianya amat mahal!

8. Bahan aktif Coke adalah phosphoric asid. Ia mempunyai pH 2.8. Ia
boleh meleburkan sebatang paku dalam masa 4 hari. Kilang Perwaja/besi mesti
suka
ni!

Asid tersebut juga menghakis kekuatan tulang belakang dan tulang lain
dalam badan yang merupakan punca utama kearah penyakit osteoporosis.

Sila lihat lori yang membawa air sirap Coke dalam lori tangki,[ bukan
lori
yang bawa Coke siap dalam botol/tin] pasti dilengkapi dengan tanda
amaran
"Bahan Kimia Bahaya" atau"Bahan Penghakis : bahaya". Lori tangki itu
juga
diselaputi bahan penghakis hakisan untuk mengelak lori tu dihakis. .
Tolong
jangan letak/parking kereta berhampiran lori tangki yang ada tanda
amaran
tu, silap-silap tengah bawak kereta, putus 2 sebab hakisan/karat.

9. Para pengedar minuman Coke telah menggunakannya untuk mencuci
bahagian
enjin lori/trak mereka sejak 20 tahun. Wahh...mesti buat overhaul ni!

10. Kandungan gulanya 18 sudu cawan teh satu tin Coke. Cuba try bancuh
kopi/teh dengan 18 sudu gula tu kat rumah dan minum mesti termuntah tapi
tambahkan citric asid, mesti muka tersenyum. Tambah pula dengan ais!.
Wahh!
Rasa cam minum Coke berperisa kopi. Asid tersebut akan bertindak
terhadap
lidah untuk memberi signal kepada otak bahawa air yang diminum tidak
berapa
manis. Lidah ngan otakpun kena tipu. Semua minuman ringan menggunakan
asid
yang sama. Tak kiralah Pepsi. 7-up, Drinho, Yeos, Milo, F&N dll. Sama
jer!
Anak bapak dan Keluarga 69.

Coke membawa maksud dadah Cocaine. Asal minuman Coke adalah dicipta
untuk
menghilangkan rasa letih dan mengkhayalkan untuk para pekerja buruh. Cam
candu masuk China dulu. Antara isi kandungannya adalah ekstrak dari daun
coca [cocaine] dan kacang Cola. Tu yang mai perkataan CocaCola tu.

Cuba rendamkan gigi [gigi yang patah ker tapi kalau nak rendam gigi
dalam
mulut tu pun boleh gak] dalam satu mangkuk Coke, pasti gigi tu
hilang/lebur
dalamasa 24-49 jam. Yang mana sakit gigi, try cara ni, kot-kot gigi tu
bleh
hilang!

Kalau anda tak suka minum kopi tapi suka sangat minum Coke, sama jer!
Anda
minum Caffein, bahan yang sama dalam 2 minuman tersebut.

DiIndia, negeri Andhra Pradesh dan Chattisgarh secara spesifiknya, para
peladangnya menggunakan Coke sebagai semburan untuk membunuh serangga
perosak dalam ladang kapas dan cili mereka. Jadi racun seranggalah
pulak.
Saper ada tanam pokok cili kat rumah tu, semburlah Coke untuk bunuh
serangga. Cili tu rasa pedas manis berperisa coke kot? Cubalah!

Syarikat Coke dimiliki oleh pelabur berbangsa Yahudi 100%. Kat Mekah ada
Mecca Cola. Betul ker? Yang pernah pi Mekah bleh confirm kot?

Jadi, sambil-sambil kita minum Coke tu, bolehlah pada masa yang sama
cuci cermin kereta, cuci baju, buka nat skru, cuci tandas , sembur serangga
dll.

Rupa-rupanya Coke ni boleh dibuat bahan gantian emergency jika bahan
cuci/pelincir/penghakis habis kat rumah. Semua fakta diatas anda boleh
cuba sendiri dirumah jika tak percaya. Yang mana tak pass sains khasnya kimia
dulu masa sekolah bolehlah buat eksperimen sains kimia ni kat rumah.

Tepuk dahi tanya hati....nak minum ke tak? Saya pun minum sekali sekala!

Sama-samalah kita bercoke sambil singgah KFC [Syarikat Yahudi gak!!,
time
raya, time parti, time kenduri, time bola piala dunia dll.

Liza : lepas nie x nak dah minum coke..


Terima Kasih Diatas Perhatian Anda
To subscribe click here
To visit click http://cybercafe2u.blogspot.com
To Exchange Link email lizeii@yahoo.com
To view more HERE
hereView The Top Rated Video Here

Tangan - Tangan





Untuk melihat tangan - tangan yang lain sila klik sini

Terima Kasih Diatas Perhatian Anda
To subscribe click here
To visit click http://cybercafe2u.blogspot.com
To Exchange Link email lizeii@yahoo.com
To view more HERE
hereView The Top Rated Video Here

Ayam Dinding Jual Bangkai Kepada Umat Islam ??


Ayam Dinding Jual Bangkai Kepada Umat Islam ?? Mengapa tak percaya?? Liza dapat dari website JAKIM


Edisi Nasional METRO: Ayam haram
Oleh Mohd Jamilul Anbia Md Denin

KUALA LUMPUR : Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) menarik balik sijil pengesahan halal yang diberikan kepada syarikat Dindings Poultry Processing Sdn Bhd berikutan proses penyembelihan ayam di kilangnya meragukan.

Difahamkan antara kesalahan dikesan Jakim iaitu sesetengah ayam disembelih dua kali selepas penyembelihan pertama tidak sempurna dan ada ayam sudah mati sebelum disembelih.

Pengumuman berhubung penarikan balik sijil itu disiarkan dalam laman web Jakim melalui
[link]
bertarikh 3 Januari lalu.

Laman web itu yang menjadi rujukan rasmi sijil halal Jakim menjelaskan Sijil Pengesahan Halal Jakim bagi Syarikat Ayam Dindings Poultry Processing Sdn Bhd ditarik balik sehingga diberitahu kelak.

Pengarah Bahagian Kajian Makanan dan Barangan Gunaan Islam Jakim, Che Hassan Fahmi Che Mamat yang dihubungi Harian Metro, petang semalam, mengesahkan mengenai tindakan Jakim itu.

Menurutnya, setiap pemegang sijil halal bertanggungjawab ke atas sebarang penyalahgunaan syarat ditetapkan Jakim.

Dalam kes ini, saya menganggap tindakan menarik semula sijil halal syarikat itu dapat memberi pengajaran kepada industri besar supaya tidak menganggap isu halal sebagai remeh.

Isu ini tidak harus dipandang main-main kerana kesannya amat serius kepada umat Islam di negara ini, katanya yang meminta tindakan Jakim itu tidak perlu dipertikaikan.

Ini kerana Sijil Pengesahan Halal boleh ditarik balik atau ditamatkan tempoh sahnya bila-bila masa apabila didapati ia menyalahi Prosedur Pensijilan Halal Malaysia yang sudah ditetapkan atau terdapat perkara atau cara pengendalian yang meragui dari segi hukum syarak.

Bagaimanapun, Jakim sedia bertolak ansur sekiranya pihak pengurusan syarikat itu membuat rayuan. Terpulang kepada keupayaan mereka untuk membetulkan kesilapan dan meyakinkan semula Jakim berhubung perkara yang menjadi isu.

Rayuan terbabit akan dipertimbangkan oleh Panel Pengesahan Halal Jakim dan penilaian akan dibuat secara teliti bagi memastikan kesalahan itu diperbetulkan, katanya.

Beliau turut mengatakan Jakim boleh menyenaraihitamkan mana-mana syarikat yang gagal mematuhi syarat dan peraturan Prosedur Pensijilan Halal Malaysia.

Sementara itu, menurut sumber Jakim, sepasukan pegawai penguat kuasa Jakim dengan bantuan pegawai penguat kuasa Kementerian Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna (KPDNHEP) mengadakan pemeriksaan mengejut di kilang pemprosesan ayam milik syarikat itu di Kawasan Perindustrian Kampung Aceh, Setiawan, Perak, Rabu lalu.

Katanya, pemeriksaan mendapati terdapat beberapa kesalahan membabitkan proses penyembelihan yang meragukan.

Menurutnya, kesalahan ketara adalah sesetengah ayam disembelih dua kali disebabkan penyembelihan pertama tidak sempurna.

Ini sekali gus membuktikan ayam terbabit haram dimakan. Penyembelihan yang dilakukan dengan pantas itu menyebabkan tidak putus salah satu urat sama ada urat halkum atau urat marikh pada ayam terbabit yang diwajibkan mengikut syarak, katanya.

Justeru, penguat kuasa Jakim segera melakukan soal siasat bergilir-gilir terhadap tukang sembelih ayam yang bertugas di kilang itu untuk mendapatkan penjelasan terperinci.

Sumber itu mengatakan pekerja berkenaan mengaku ada menyembelih ayam dua kali untuk menjimatkan masa berikutan terlalu banyak ayam yang perlu diproses.

Malah, kami turut menemui bukti apabila mendapati ada ayam yang disembelih tidak putus urat leher sepenuhnya.

Selain itu, proses melayikan ayam menggunakan air panas didapati dikawal oleh pekerja bukan Islam. Ini secara langsung melanggari syarat sah penyembelihan untuk haiwan halal yang mewajibkan ia dilakukan oleh individu beragama Islam, katanya.

Menurutnya, siasatan lanjut mendapati terlalu banyak keraguan yang munasabah berikutan penemuan berpuluh ayam yang disembelih dalam keadaan tidak sempurna iaitu haram untuk dimakan oleh orang Islam.

Jakim tidak mempunyai pilihan dan terpaksa menarik sijil pengesahan halal diberi walaupun ia sepatutnya luput pada 14 Disember tahun ini, katanya.

Beliau berkata, syarikat itu tidak sekadar menjadi pembekal ayam siap diproses ke pasar raya utama seluruh negara, malah kepada syarikat makanan segera.

Disebabkan ayam yang diproses syarikat itu mendapat permintaan tinggi, katanya, Jakim sudah menghantar surat rasmi mengenai penarikan sijil pengesahan halal terbabit kepada pasar raya dan syarikat makanan segera.

Surat sama turut dihantar kepada pejabat agama Islam dan pejabat Kementerian Perdagangan Dalam Negeri Dan Hal Ehwal Pengguna (KPDNHEP) setiap negeri.

Pusat beli-belah terkemuka, pasar raya dan pemborong perlu menghentikan serta merta penjualan ayam keluaran syarikat terbabit, katanya.

Berikutan pengumuman Jakim itu, pihak Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) melakukan siasatan terhadap 10 pusat beli-belah dan pasar raya utama di ibu kota , semalam.

Mereka mendapati masih terdapat beberapa premis yang menjual produk berasaskan ayam keluaran syarikat terbabit.

Koordinator Projek Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM), Noor Nirwandy Mat Noordin, berkata tindakan diambil selepas pihaknya menerima pengumuman rasmi melalui laman web Jakim pagi semalam.

Menurutnya, kebanyakan pasar raya utama sudah menghentikan penjualan ayam dari kilang ayam itu di Perak, namun produk siap diproses seperti ayam bersalut tepung dan nugget yang mempunyai logo halal Jakim masih dijual.

Hukuman lebih berat perlu digubal kerana hukuman sedia ada terlalu ringan, katanya yang meminta sudah tiba masanya Akta Halal digubal bagi mengawal kegiatan penyalahgunaan atau penyelewengan sijil halal Jakim




Terima Kasih Diatas Perhatian Anda
To subscribe click here
To visit click http://cybercafe2u.blogspot.com
To Exchange Link email lizeii@yahoo.com
To view more HERE
hereView The Top Rated Video Here

Jom Sembang


Related Posts with Thumbnails

Fav.Blog List

Labels

islam allah petua dapur cute pantun Malaysia Siti Nurhaliza amah indonesia baby info kesihatan peniaga pilihanraya wanita AYAM Bawang Putih Bunga api Datuk Khalid Mohamad Jiwa HINDARF Hari malaysia 16 September 2010 Indonesia Internet Marketing Izrail Jadual berbuka dan imsak 2011 Khair Malam Pak Lah Pas Selamat Hari Raya Umno adiladha airmata alquran bendera malaysia bush cinta gempa bumi haram kambing kerajaan kreatif malaikat matrix maut pantun lawak pelajar sekolah penipuan penyakit pramlee putrajaya rahsia randomizer rogol rosma sexy tazkirah thailand 12 Kesilapan Muslim di Bulan Ramadhan AF Abby Abadi Adil Fitri Ahmad Kamil Abdul Karim Air Liur Penyembuh Luka Air Panas Ajaran Sesat Amani Ambiga Animal Anugerah Bintang Popular Berita Harian Anwar Ibrahim Artis Asal Nama Gua Musang Assalamualaikum BERBAKTI Bagan Lalang Bahasa Melayu Bajet Oh Bajet Bangladesh Berhati-hati Bila Hendak ke Tandas Berkelah Bersih Bertha Hertogh Ber”couple” Bestnya Malam Pertama Kita Bilik Tidur Birthday Cake Boss dan saya CARI DUIT RAYA CERITA CHINESE NEW YEAR CUEPACS Cerai Cium Conjuntivitis Creative DOA anda TIDAK diterima Allah Dadah Datuk Dr. Zainal Abidin Ahmad Datuk G. Palanivel Deanna Yusof ERA ICT Election Electric vehicles Empat Isteri English Facebook Flower and garden festival 2010 Free SMS Free opportunity Fummo GURU PEMBINA NEGARA BANGSA Gadis Urut Seks Gaza HATI-HATI Fogging PENIPUAN HIKMAH HO Hadiah Happy Chinese New Year Happy New Year Hari Raya Haji Hari Raya Qurban Harmony Hartanah Lelong Hati Batu Heart Hendon Herald Catholic guna ALLAH Idul Adha Iklan Percuma Islamophobia Israel Jangan Putus Asa Jeanne Abdullah Juara Saman Jumaat KEPADA KEDUA IBUBAPA Kabinet Malaysia 2008 Kalau Kamaruddin Shamsudin Kanser serviks Kanta Sentuh Karpal Sigh kutuk Datuk Anuar Ibrahim Keadilan Kebebasan Kehidupan Ketua Menteri Kerajaan DAP Pulau Pinang Kisa Pengunting Rambut Kisah Seorang Janda Gersang Kisah dibilik Mayat Kuala Lumpur Ladang Gadong Lawak Sang Siput Lim Guan Eng Lucutkan Kerakyatan Namwee MUMMY Ma'al hijrah 1430 Malam Lailatulqadar Mat Rempit Yang ~Lalok~ Maulidur Rasul Mendidik Anak Mercun Merdeka Merry Christmas Misteri Batu Hajar Aswad Mynmar Natrah Ning Baizura Noorhisham Mohammad Nora Danish Dan Rizal Ashram Ramli Nori Abdullah Norman Hakim OMAR SHARIFF LAYTON DAYTON Pahang Palestin Penerang Hati Pengertian Seorang Kawan Pengguna Penyakit Kayap Perhimpuan Perhimpunan Pernahkan Anda Melihat Kanak-Kanak Ini Perniagaan Perompak Silap Teknik Putrajaya Floria 2010 RM20SEGERA Rais Yatim Ramadan Ramadhan2011 Rebet Kereta Dapat Hari Sabtu Salam Aidil Adha 2009 Secret Of Longevity Selamat Bertunang Erra Fazira Dan Tengku Emran Selamat Hari Guru Selamat Hari Ibu Selamat Menyambut Hari Raya AdilFitri 2009 Selamat Menyambut Hari Wanita 2007 Selamat Menyambut Ramadan Al Mubarak 2008 Selamat Tinggal Ramadhan Selebriti Berbibir Paling Seksi Selsema Burung Sepang Shabery Cheek Shampoo Pembunuh Sharifah Armani Singapura Slash My Search Stadium Bukit Jalil Surat Berhenti Kerja Swisscash Syaitan Syaitan Dan Hidung Takut Allah Tamak Tanjong Sepat Tebing Barat Teka - Teki Teka teki Teknik Penguat Cinta Anda Teras Budget 2008 Terengganu dapat wang royalti minyak Tip Zaman Gawat Tips How To Choose Your Hotel Toilet Tsunami Ustazah Mashitah Vehicle Theft Warna Wayar Besi Tumbuh Dari Kulit World Yahudi acha septriasa advice affiliates air kosong al-Quran alfatihah america anak anak manusia asm asr ayah ayam dinding babi 100 juta baby panda bahasa arab bangkai bank banting bas express batuk bayi bazzar beras bercium berita artis bersahabat bike helmet botak buang bayi bubur tepung bukit gantang bumi kenyalang bunga burung car cat cikgu coca-cola coke contact lens cucu cuti-cuti dato khir toyo derma dragon dance dunia duta e-InvestPro e-book eaindex earthquake eksekutif el nino email evergreen fakta kesihatan fashion fukusima funny photos gadis gadis sunti kemaruk seks gambar kemalangan ngeri diKilometer 223 Lebuh Raya Utara-Selatan dekat Pedas genetik george bush gerhana bulan global gtp gula batu gulai ikan hitam holland vs spain hotel iblis iklan sensitif iman iman ghazali ina naim kahwin ina naim nikah ina naim wedding inbox iraq irwansyah istilah jabatan pertanian jantina japan jawa jepun jinlicapital jutawan kad kakitangan kapal kapal terbang kari kambing kasut kekal lama kemalangan kemalangan ngeri 10.10.2010 keputusan pilihanraya ke 12 kerbau kerugian khai khalid Ibarhim khamr khidmat seks kisah Penjual kuih kisah benar kitaran hidupku konspirasi jatuh anwar kswp kucing kuih tradisional labu labi lagu raya lapat lawak india lawak polis lelaki live long loas loji nuklear love love is cinta makyah malaysia panas mandi manusia mata kucing mengundi menjahit mewah mini car minyak masak minyak zaitun miyagi nail art design nature neraka.lelaki obama online online investment orang melayu orang paling sibuk orang pokok organ osama bin laden osama bin laden mati pagi pameran panda parking parlimen parlimen ulu selangor pasar pbt pekerja-pekerja pemanasan pembedahan pendengaran penyapu perangkap perhimpunan bersih 2.0 persidangan pesakit mental petang petua menghilangkan kelemumur petua mengurangkan rambut gugur petua putih gigi petua rambut piala AAF SUZUKI CUP 2010 pilihanraya kuala terengganu pmr pnb politik terengganu polling april 16 pondan prabang presiden amerika puasa pulasan pusat penjagaan sakit mental putih pwtc ramadan201 rambutan rawatan pesakit mental redcarpet robot ryan sakit mata merah sambutan kemerdekaan kali ke 54 sampul surat santa claus sarawak sarawak election sarawak state election 2011 sayang sekolah selamat hari Wanita 2010 selamat menyambut ramadhan 2011 selangor.fm selesema selsema seludup senarai nama yang meninggal seranggan share pic skala richter small car sms solat spr statistik pesakit mental strawberry suami susilawati lawiya swedenfund tahun baru cina takbir tangan taugeh tegur kena tembak.senapang gajah tidur tidur sekejap tidur tengahari tip beli makanan dibazar ramadan to make money online total lunar traffic light treeman tsunami strike japan tv3 ultraman ustaz wang besar wanita perokok weight loss wheel of fortune winlifund yarcht