Thursday, December 18, 2014

Wanita Perlu Dihargai Bukan Disakiti
1. Pujian 
Wanita memang suka dipuji dan diberi kata-kata indah sebagai gambaran kasih sayang lelaki buat kekasihnya. Sebagai contoh menghantar SMS, Watsapp ataupun gambar yang romantik agar berjaya melembutkan hatinya. Walaupun ada ketika lelaki menganggap ini adalah perkara remeh, namun ini dapat memulihkan hubungan anda yang mungkin sudah retak kerana perempuan memang sudah terbiasa dengan sihat cemburu dan kuat merajuk. Jika anda selama ini tidak pernah mengucapkan terima kasih atau ucapan penghargaan terhadap pengorbanannya. Cuba ucap seikhlas hati. Percayalah pasti menjadi


2. `Surprise'
Sekali-sekala berikan kejutan tidak ada salahnya. Misalnya hadiah seperti sekuntum bunga atau barang kegemarannya. Kalau anda adalah kalangan lelaki yang tidak suka memberi hadiah. Inilah masanya anda tunjukkan kepadanya bahawa anda menghargai kehadirannya dalam hidup.

3. Panggilan Manja
Manusia ada kala teringin untuk mempunyai nama panggilan yang manja. Cuba bagi panggilan pada pasangan anda seperti baby, sayang, dear dan sebagainya. Janganlah guna nama gemuk, badak yang boleh mengguris hati si kekasih itu

4. Mengingati Pekara Kecil
Lelaki memang sukar mengingati perkara - perkara yang kecil seperti tarikh lahir pasangan, ulangtahun perkahwinan dan ada juga sukar ingati no kad pengenalan pasangan. Kalau anda tidak mampu memberi hadiah memadailah hanya ucapan kata-kata manis padanya pada tarikh berkenaan. Ini adalah tanda anda menghargai pasangan anda.

5. Bertolak- ansur
Bertolak ansur turut dapat melembutkan hati wanita. Lelaki harus ingat janganlah terlalu keras dan kasar dengan pasangan anda. Cuba belajar berbincang untuk membuat sesuatu keputusan, jika anda tidak bersetuju dengan pendapat pasangan cuba terangkan pendapat anda dengan baik supaya pasangan anda faham.

6. Buang Ego
Sihat ego yang keterlaluan terutamanya bagi kaum Adam adalah masalah terbesar dalam hubungan. Lelaki sukar mengakui kesilapan dan kadang kala sukar meminta maaf boleh membunuh hubungan kasih sayang anda. Sebaiknya jika anda telah mengguris hati pasangan anda, ringankanlah mulut untuk meminta maaf. Ini mampu membuatkan hati wanita kembali lembut.

7. `Dating"
Sekali sekala ajaklah pasangan anda keluar makan malam, bersiar-siar dan menonton wayang. Pendek kata 
cari masa untuk bersama-sama dengan pasangan anda. Tak semestinya memujuk harus menggunakan kata-kata tetapi dengan perbuatan juga dapat melembutkan hatinya.
                                                                                
  1. Jana pendapatan geli-geli anda sini. Pendaftaran percuma, Kerja mudah
  2. No Montly Fee Required,  Win Up To $10 Daily
  3. HOW SHE MAKE $20++ A DAY JUST 
  4. $1,456.3985  in just  month period
  5. All NO INVESTMENT TO START ..

0 comments:

Popular Posts

Ads

Penafian ( Disclaimer )

Laporan percuma yang pasti mengubah hidup anda dan bakal membebaskan anda dari terus menjadi 'HAMBA DUIT'!.
Jemput DOWNLOAD PERCUMA