Friday, August 8, 2014


Assalamualaikum semua, tinggal 23 hari lagi Malaysia akan menyambut hari kemerdekaan kali ke 57. Oleh itu, liza berharap anda dapat memasang bendera dirumah,pejabat, dikereta dan sebagainya tanda sayang kepada negara ini.


Kalau edisi ke 57 tema kemerdekaan Malaysiaku Berdaulat: Tanah Tumpahnya Darahku’ Tetapi untuk edisi sambutan kemerdekaan, negara telah memilih tema ` Disini lahirnya Sebuah Cinta' yang sama dengan lagu Allahyarham Datuk Sudirman yang bertajuk `Warisan'.  (Sila dengar diakhir sekali).


Sambutan kemerdekaan edisi 2014 bermula dengan program Doa Untuk Malaysia pada 15 Ogos di Masjid Putra, Putrajaya diikuti Kempen Kibar Jalur Gemilang dijadual dilancarkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak pada 16 Ogos. 

Kemuncak sambutan iaitu acara Perbarisan dan Perarakan Hari Kemerdekaan di Dataran Merdeka, Kuala Lumpur pada 31 Ogos manakala sambutan Hari Malaysia pula di Sarawak pada 16 Sept.

Oleh itu, liza menyerulah rakan-rakan pembaca blog ini supaya bersegera memasang dan mengibarkan bendera Malaysia sebagai tanda cinta kepada negara dan akan menjadi contoh generasi muda.

Hayatilah erti sebenar kemerdekaan dan perjuangan wira-wira kita yang telah berkorban untuk membebaskan negara kita dari penjajah.

Akhirkata, Selamat Menyambut Kemerdekaan Kali ke 57..


Sumber :  Kementerian Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan.




Lihatlah Tun Mahathir pun tidak malu ketinggalan mengibarkan bendera.


  1. Jana pendapatan geli-geli anda sini. Pendaftaran percuma, Kerja mudah
  2. No Montly Fee Required,  Win Up To $10 Daily
  3. HOW SHE MAKE $20++ A DAY JUST 
  4. $1,456.3985  in just  month period
  5. All NO INVESTMENT TO START ..

0 comments:

Popular Posts

Ads

Penafian ( Disclaimer )

Laporan percuma yang pasti mengubah hidup anda dan bakal membebaskan anda dari terus menjadi 'HAMBA DUIT'!.
Jemput DOWNLOAD PERCUMA