Friday, July 8, 2011


Assalamualaikum anda semua, apa khabar ? Liza berharap anda semua sihat disamping keluarga yang tercinta. Liza `tension' sungguh kerana tidak dapat `shopping' dengan ibu kerana takutkan perhimpunan bersih 2, lagipun ramai peniaga yang terpaksa tutup kedai. Liza sudah merancang dengan ibu untuk membeli kain langsir , baju baru untuk raya tahun ini - pada bulan August nanti.

Menyentuh perhimpunan Bersih ini, liza hairan mengapa mereka tidak mahu tukar tempat dari stadium negara ke stadium shah alam ?. Yang sah-sah  mesti dapat. Dengar citernya mereka telah banyak `booking' hotel di K.Lumpur. Apa-apa pada liza mereka tidak patut mengadakan perhimpunan/ perarakan Bersih 2.0, kerana telah banyak menyusahkan orang ramai, merugikan perniagaan dan sengaja  mencemarkan `duli' Malaysia.

Apa pun baik kita menafaatkan/menggunakan waktu hujung minggu untuk Bersih kan kereta, rumah dan menghabiskan masa dengan anak-anak. Dari `melalak' dijalanan silap hari bulan nyawa pun boleh melayang.Ikutilah nasihat Yang Dipetuan Agong,

0 comments:

Popular Posts

Ads

Penafian ( Disclaimer )

Laporan percuma yang pasti mengubah hidup anda dan bakal membebaskan anda dari terus menjadi 'HAMBA DUIT'!.
Jemput DOWNLOAD PERCUMA