Wednesday, September 15, 2010


Datuk Sosilawati Lawiya

Hisham

Kamaruddin

Kamil

Liza sungguh terkejut dengan berita kes pembunuhan kejam Datuk Sosilawati lawiya bersama 3 orang yang lain iaitu Kamil, Kamaruddin dan Hisham.  Menurut beritanya mangsa dipukul sehingga mati dan mayat dibakar kemudian abunya dibuang di anak sungai berhampiran dengan ladang Gadong  Tanjung Sepat Banting Selangor.

Setakat ini 8 orang telah ditahan polis termasuk seorang peguam bergelar Datuk. Menurut kawan liza yang tinggal di banting surat khabar pukul 9.00 pagi sudah habis dijual macam goreng pisang panas !!.

Daripada sumber-sumber yang boleh dipercayai kesemua mereka yang melakukan pembunuhan kejam ini adalah berketuruan India.  Apapun liza mengucapkan takziah kepada keluarga  Allahyarham Sosilawati, peguam, pegawai bank CIMB cawangan Kampung Baru dan pemandu. Semoga mereka mendapat balasan hukuman yang maksimum.



 
  Ini suspek ialah utama ialah Datuk K. Patmanaban, 41
  
Kes pembunuhan kejam ini telah menambah koleksi  pembunuhan kejam yang negara pernah saksikan sebelum ini  diantaranya  kes bunuh dan rogol penganalisis maklumat, Canny Ong pada 2003 yang turut dibakar. Kes-kes lain termasuklah bekas pensyarah Universiti Teknologi Mara (UiTM), Bakarudin Busu yang pernah berkhidmat sebagai wartawan Kumpulan Utusan. Empat tahun lalu wanita Mongolia Altantuya Shariibuu pyla dibunuh dan mayatnya kemudian diletupkan.

Liza :  Sedihnya hilang seorang jutawan melayu !!!




0 comments:

Popular Posts

Ads

Penafian ( Disclaimer )

Laporan percuma yang pasti mengubah hidup anda dan bakal membebaskan anda dari terus menjadi 'HAMBA DUIT'!.
Jemput DOWNLOAD PERCUMA