Wednesday, February 10, 2010





Liza ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru Cina  14 hb Febuari 2010 (Ahad) ini, kepada semua rakyat Malaysia yang berketurunan Cina. Semoga tahun baru ini, akan mengukuhkan lagi persefahaman kaum Cina dengan kaum-kaum lain di Malaysia.


Bersama-sama kita menjadikan Malaysia negara yang selamat, aman dan makmur. Liza akan mula bercuti pada hari Sabtu dan akan masuk kelas lagi hari Selasa. Kami sekeluarga belum ada apa- apa perancangan untuk bersantai dimana-mana, cuma akan balik kampung ziarah nenek & Atuk sahaja.


Kepada anda yang bercadang untuk balik kampung ke Utara, Selatan mahupun ke Pantai Timur tolonglah hati-hati dijalan raya, `JANGAN JADIKAN DIRI/KELUARGA TERMASUK DIDALAM STATISTIK KEMALANGAN' . Rancang perjalanan supaya tidak ada masalah nanti.


Akhir kata `Selamat Tahun Baru Cina 2010 & Selamat Bercuti' 


Celebrating Chinese New Year: An Activity Book  Dragon Dance: A Chinese New Year LTF: A Chinese New Year Lift-the-Flap Book (Lift-the-Flap, Puffin)Best Chinese New Year Gift Ideas 2010 - 10" Asian Celebration Red Lantern w/ Good Fortune Prosperity SymbolLion Dancer: Ernie Wan's Chinese New Year (Reading Rainbow Books)

p/s : Liza untungnya menjadi rakyat Malaysia `Banyak Cuti' he he he..






0 comments:

Popular Posts

Ads

Penafian ( Disclaimer )

Laporan percuma yang pasti mengubah hidup anda dan bakal membebaskan anda dari terus menjadi 'HAMBA DUIT'!.
Jemput DOWNLOAD PERCUMA