Thursday, May 31, 2007


Kawan liza telah mengirim e-mail yang mengejutkan iaitu artis Malaysia bercium dengan pelakon Singapura ..

Rakaman adegan cium Deanna Yusof bersama seorang pelakon lelaki Singapura yang disiarkan dalam internet benar-benar menguris maruah rakyat di negara ini.

Kita semua mengetahui bahawa artis wanita ini seorang Islam dan belum berkahwin dan beliau sebelum ini menjadi ikon yang amat dibanggakan oleh rakyat Malaysia kerana berjaya membintangi filem 'Anna & The King" serta menjadi contoh pada artis-artis lain. Tindakan artis ini benar-benar menyalahi ugama, etika dan adab masyarakat Malaysia.


Dunia artis telah tercemar dengan perlakuan beliau dan ini sekaligus memberikan tamparan hebat kepada Persatuan-Persatuan artis dan anak-anak seni di negara ini.

Jika di negara India, rakyat akan bangkit membuat bantahan awam dan memaksa Mahkamah mengeluarkan waran tangkap pada beliau seperti mana yang berlaku pada Shilpa Shetty dan Richard Gere yang diburu oleh Mahkamah.

Namun, nasib beliau tidak begitu. Mana dia Menteri Penerangan yang lantang berbicara tentang soal artis dan martabat industri hiburan negara? Mana dia Ulama' Hadhari? Ustazah Hadhari? adakah ini perkara kecil di mata mereka? kenapa semua diam?

Selepas ini orang luar akan memandang rendah pada artis Malaysia kerana mereka sanggup buat apa sahaja untuk mencari nama. Kita berharap agar kejadian ini akan menjadi Iktibar pada artis-artis lain dan tidak sesekali menjatuhkan maruah diri dan imej negara hanya kerana inginkan pujian dan kemewahan sahaja.
Tidak salah untuk menjadi artis, tapi biarlah bersopan dan pandai menjaga diri serta sentiasa ingat pada Allah

Video Clips



Liza : Ermm... kalau betul tak patut !!!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Terima Kasih Diatas Perhatian Anda

To subscribe click here
To visit click http://cybercafe2u.blogspot.com
To Exchange Link email lizeii86@gmail.com
To view more HERE
Get free Traffic here
View The Top Rated Video Here

0 comments:

Popular Posts

Ads

Penafian ( Disclaimer )

Laporan percuma yang pasti mengubah hidup anda dan bakal membebaskan anda dari terus menjadi 'HAMBA DUIT'!.
Jemput DOWNLOAD PERCUMA